پيولي: رونالدو مشكل عضلاني داشت؛ به بازيكنانم اعتماد دارم

استفانو پيولي در نشست خبري پيش از ديدار مقابل استقلال پاسخگوي سوالات خبرنگاران بود.
سرمربي النصر در ابتدا اظهار داشت: ما در مسابقات ليگ نخبگان آسيا هستيم، بازي سختي است و به بازيكنانم اعتماد دارم. فردا منتظر يك استاديوم زيبا هستيم و يك بازي مشكل داريم. به من گفتند كه مربي آنها نسبت به ديدار قبلي تغيير كرده است.
او در ادامه افزود: همه مربيان با نتيجه ارزيابي ميشوند. مربيگري به اين صورت است كه اگر نتيجه خوبي نگيري رفتار بدي با تو خواهد شد. اميدوارم فردا عملكرد خوبي داشته باشيم و از اين لحظات سخت به خوبي بگذريم.
پيولي درباره غيبت رونالدو گفت: رونالدو مشكلي فيزيكي و عضلاني داشت، نميگويم كه صد در صد مصدوم است اما ترجيح داديم كه بازي نكند و استراحت كند.
وي همچنين عنوان كرد: تمام تلاش خود را ميكنيم كه در بازي فردا موفق باشيم، رقيب فردا متفاوت است، اين بازي با يك رقيب متفاوت است و تمام تلاش خود را ميكنيم كه نتيجه بگيريم. ريسك بازيهاي بعد هم درنظر گرفتيم و بابت اين اتفاق متاسف هستيم و ناراحتم كه رونالدو نيامد اما براي اين نيامد كه ريسك كوچكي در مصدوميت او بود كه ممكن بود او آن بازيها را از دست بدهد و به همين دليل ريسك نكرديم. روي ساديو مانه هم اين كار را انجام داديم كه مشخص نيست فردا هم بازي كند يا خير.
تمرين نكردن در آزادي؟ پيولي پاسخ داد: امشب در زمان كوتاهي تمرين ميكنيم. بازيهاي ما فشرده است و ترجيح ميدهيم به بازيكنان فشار نياوريم چرا كه شش بازي پشت هم انجام داديم اما امشب تمرين كمي خواهيم داشت.
برچسب: